Ubezpieczenia OC

OC z tytułu prowadzonej działalności
i posiadanego mienia
Dla kogo
Dla wszystkich prowadzących działalność gospodarczą.
Dlaczego warto
Prowadząc działalność gospodarczą łatwo o wyrządzenie szkody – kontrahentom lub osobom trzecim. Przedsiębiorstwo jest zobowiązane do usunięcia wyrządzonej szkody lub wypłaty odszkodowania rekompensującego poszkodowanemu stratę.

OC Władz Spółki
Dla kogo
Ubezpieczenie odpowiedzialności władz spółki chroni m.in.: członków zarządu, członków rady nadzorczej, prokurentów, głównego księgowego, jak również wszystkich pracowników pełniących funkcje nadzorcze lub zarządcze w spółce, a także ich współmałżonków i spadkobierców.
Dlaczego warto
Ubezpieczenie D&O to odpowiedź na wprowadzenie w przepisach prawa i praktyce orzeczniczej osobistej odpowiedzialności osób zarządzających przedsiębiorstwami.
Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje roszczenia odszkodowawcze związane z wykonywaną funkcją, zapewnia także pokrycie kosztów obrony w postępowaniach karnych,
karno–skarbowych, administracyjnych oraz cywilnoprawnych.
OCP
Jest dobrowolne, lecz stało się standardem w branży transportowej.
Zwykle OCP wymagają nadawcy transportów. Bardzo często ochrona ubezpieczeniowa oferowana przez standardowe polisy jest mocno ograniczona, a czasem wręcz czysto iluzoryczna.
Eksperci Grupy Profika zarekomendują rozwiązania, które w pełni ochronią interesy Twoje i Twoich kontrahentów. Przeanalizujemy oferty zakładów ubezpieczeń, by zapewnić Twojej firmie najlepszą ochronę.
-
Sprawdzimy warunki dotyczące postojów – zbyt rygorystyczne mogą spowodować skuteczne uchylenie się ubezpieczyciela od odpowiedzialności odszkodowawczej, np. w przypadku kradzieży towaru.
-
Wynegocjujemy warunki ubezpieczenia przy wykonywaniu przewozów z pomocą podwykonawców. Ochrona często uzależniona jest od wpisania nazwy ubezpieczającego do listu przewozowego, co w przypadku korzystania z usług podwykonawców może być trudne do spełnienia.
-
Zapewnimy w umowie ochronę przy przewozie wszystkich towarów – weryfikując listę towarów w zawartych w warunkach ubezpieczenia.
-
Wykluczymy ograniczenie ochrony do pojazdów wymienionych w polisie.
-
Dopilnujemy, by franszyza redukcyjna została określona kwotowo, a nie procentowo. Przy szkodach o dużej wartości franszyza redukcyjna (procentowa) może być dla przewoźnika bardzo kosztowna.
-
Uściślimy pojęcie rażącego niedbalstwa, by ograniczyć zakładom ubezpieczeń pole do niewypłacania odszkodowań. Pojęcia rażącego niedbalstwa pozostawia bowiem ubezpieczycielom duże pole do nadinterpretacji.
