Profika na nowym poziomie rozwoju biznesowego


Rebranding stał się dość powszechnym zjawiskiem wśród marek mniej i bardziej znanych – zarówno tych, które istnieją na rynku od dziesięcioleci jak i funkcjonujących zaledwie kilka lat. Wspólnym mianownikiem jest zmiana, nie tylko wizualna, ale również organizacyjna, procesowa i technologiczna. Tak jest właśnie w wypadku Grupy Profika, która weszła na nowy poziom rozwoju biznesowego.

Od czasu, kiedy założyłem Profikę, firma bardzo się zmieniła. Udało się stworzyć grupę spółek, w ramach której możemy sprawnie i skutecznie reprezentować interesy naszych Klientów w wielu obszarach. Tworzymy własną kulturę organizacyjną i jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na rynku zarówno wśród potencjalnych, przyszłych pracowników jak i wśród Klientów. To najlepszy moment, aby zadbać o wizerunek spójny z polityką i wartościami reprezentowanymi przez Grupę – mówi Łukasz Wawrzeńczyk, założyciel i prezes zarządu Grupy.


Grupa Profika doskonale czuje się w niebieskich kolorach. Kolorystyka pozostaje zatem ta sama. Zmianom ulega natomiast sam logotyp. Drzewo w obrysie tarczy symbolizuje trwałość (relacji), stabilność (firmy) oraz bezpieczeństwo (klientów). Sam logotyp jest zaś lepiej widoczny i mocniejszy w przekazie.


Wraz ze zmianą loga, Grupa zapowiada szereg zmian w komunikacji i organizacji firmy. Przygotowywane są nowe materiały reklamowo-informacyjne w postaci wideo i nowa strona internetowa. Profika bardzo dba o swój wizerunek eksperta – warto śledzić profile firmy na FB i LI, gdzie regularnie udostępniamy artykuły dotyczące bieżących kwestii ubezpieczeniowych.


Na czym polega rozwój spółki?


OFERTA Dla wygody naszych Klientów wciąż poszerzamy i uzupełniamy ofertę ubezpieczeń. Pracujemy nad nowymi, nieszablonowymi rozwiązaniami. Na bieżąco analizujemy rynek, dostarczamy naszym Klientom innowacyjne produkty. Profika jest jedną z nielicznych firm w tej branży, która posiada własną flotę specjalistycznych aut zastępczych i oferuje ubezpieczenie Casco wraz z pojazdem zastępczym w pakiecie. Ponadto powiększamy regularnie flotę i zespół Assistance. Nasze motto brzmi: szybciej, lepiej, taniej. Oczywiście z korzyścią dla Klientów.


ZESPÓŁ Od marca nasze szeregi zasilił specjalista z wieloletnim doświadczeniem w zakresie ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń medycznych. W planach mamy stworzenie zupełnie nowego zespołu sprzedażowego do zadań specjalnych, funkcjonującego równolegle do istniejących struktur, a będącego najbardziej precyzyjną odpowiedzią na potrzeby Klientów.


NOWOCZESNOŚĆ Profika od dawna przyczynia się do upowszechnienia gwarancji elektronicznej. Weryfikowane podpisy elektroniczne są już standardem w naszej organizacji oraz we współpracy z Klientami.


Jak pandemia COVID-19 wpłynęła na kondycję Grupy?


Grupa Profika odnotowuje stabilny wzrost. To, że pandemia nie miała negatywnego wpływu na działalność firmy, utwierdza mnie w przekonaniu, że wartości na jakie postawiłem: uczciwość, długofalowe relacje z Klientami, bycie zawsze fair w stosunku do Klienta, zaprocentowały podwójnie, umożliwiając rozwój całej Grupy – dodaje Łukasz Wawrzeńczyk.


Łukasz Wawrzeńczyk, Prezes Zarządu Agnieszka Bilska, Marketing Manager